ayserabia bugün hamile oldugumu öğrendim son adet tarihim 3 temmuz. 4+2 hamileyim. Ama beta değerim 15 çıkmış çok mu düşük sizce
visnelicheescake ayserabia beta HCG 15 iken 4 hafta olmanız imkansız bence haftamız daha küçüktür diye düşünüyorum ben Perşembe günü beta HCG 3643 iken 4+6 kese gördüm dizinde degerlerinizin en azından bir binlerde yada 400-500 olmasını düşünüyorum 3 hafta sonu 4 ün başıdır daha
aycicek_ ayserabia hayırlı olsın önemli olan güzel bir şekilde artması. Haftayı daha sonra ultrasona göre belirliyorlar. Bazen adetle ultrason uyumlu olmuyor döllenme tarihinden dokayı içinizi ferah tutun
Kikiriki ayserabia geç döllenme olabilir zaten keseyi ve bebeği gördükten sonra haftası tam anlaşılır adet tarihinizle uyumlu olmayabilir benimki öyleydi geç döllenme olmuştu
ayserabia visnelicheescake 2 gün ama ben gecikmeyle öğrenmedim bir haftadır sabahları iştahsızım baş ağrımla beraber midem bulanıyordu sol kasığımda ağrı vardı hamilelik aklıma bile gelmemişti aslında dahiliyeye gittim şikayetlerimden dolayı beta da baktırmış haberim yoktu bu sabah öğrendim
Mervekaram22 ayserabia benimde bat ağustostu ben 26 temmuzda kan verdim 32 çıktı uygulamaya göre 4+1 im