Busra2013 3 gundur agrio ilsc icmiom doktora gitmiyorum 31+3 gunlugum doktora gitsem bisi ysparlarmi cok kotu
Balbebek012 Busra2013 haftan büyük canım çok geçmiş olsun doktor bilgisi dışında asla bir şey yapma Tuzlu su ile gargara yap Sarımsak çiğne rahatlatır seni