meryys amin Allah hepimizin yüzünü güldürsün sevinçten ağlayacağımız mutluluklar nasip etsin inşallah 🌸 biz kan pıhtılaşması ve genetik testleri yaptırdık. Bebeğimin de her şeyi genetiğe gitti plesantasıma kadar detaylı testler yaptırdık hiç bir sonuç sıkıntılı gelmedi her şey temizdi. Ayrıca romatolojiye gittim kadın doğum doktorumun yönlendirmesiyle, şimdi de oradaki testlerimiz tekrarlanacak aralık ayında. Ama bu süreçte hamile olmamın sakıncası olmadığını söyledi doktorum bakalım inşallah en hayırlı ve güzel zamanda sağlıklı bir şekilde nasip olur