Kızlar selamlar. Çarşamba günü test yaptım pozitif çıktı, aynı gün kan verdim beta hcg değerim 132 çıktı. Cumartesi günü yani bugün tekrar kan verdim 377 çıktı. 3 günde bu kadar yükselmesi normal mi sizce? Henüz kese görünmez deyip ultrasonla bakmadılar kaç haftalık olduğunu da bilmiyorum :(