Günde 2 adet prilam içmeme rağmen bazı günler yediğim salatalığı bile çıkarıyorum. Sürekli halsizim midem bulanıyor ağrıyor açlıktan da midem bulanıyor ne yiyeceğimi bilemiyorum yesem yine bulanıyor 11+2 deyim bitmesini dört gözle bekliyorum çok şükür ama çok zorladı gerçekten endişe ediyorum böyle olunca bebiş de iyi midir diye çünkü ben yaşama tutunmaya çalışıyorum resmen