tahamommy Kızlar kanamanız önce nasıl başladı nasıldı? kaçıncı haftada başladı? hemen doktora gittiniz mi ve en önemlisi ne yaptılar rica ediyorum görenlerde üste çıkarsın postu 😓
020525 tahamommy ilk doğumum plesanta previa olarak yaptım. İlk kanama 27 haftada falan başladı sanırım. Hemen hastaneye gittim geceydi. İğne yaptılar progestan verdilerdi. Ama sürekli kanamam vardi
mucizem_122 tahamommy tahamommy 12.haftada adet kanamasından çok çok daha fazla kanamam oldu. Sonra 3 gün hastanede yattım ve serumlarla gazlı bezle ertesi günü kesildi. Fakat kahverengi lekelenmeye döndü sonra. 16.haftadan sonra bir şey kalmadı çok şükür
babymom2026 tahamommy canımmmmm tam bilmiyorum ne olduğunu ama umarım bi sorun çıkmaz 🥹 iyi misin şimdi?????
Linaa90 tahamommy kan önemli bulgu doktora git bence geç kalıp pişmanlık yaşayacağına iyi ki dersin umarım önemli bir şey çıkmaz
tahamommy 020525 şuan benim kesiliyor sanırım 1-2 saatlik bişey, takip edicem kesilmezse gidicem bende
Mervee44 020525 bende plesenta perivayım şuan 33 haftalıgım 37 de alırız dediler bebeği nasıl geçti doğumunuz kaçıncı haftada doğum yaptınız acaba
020525 tahamommy sizin doktora görünmeniz lazım mutlaka o çok önemli. Her kanama da en ufak bir kanamada bile gel demişlerdi bana.
tahamommy Denizj banada öyle dediler ama kesildi şuan ya, akıntım kahverengimsi geliyordu hafif 😓 şimdi hem bebeğin hareketlerini hemde onu takip edicem ona göre gidicem canım, böyle kahverengi mi başlıyor yoksa kırmızı başlar diye merak etmiştim
Denizj tahamommy ciddi bişey yoktur bence de ama tonu farketmez eğer tekrar ederse kesin git ayakları da dik havaya bol bol dinlen
Kukoss tahamommy bebegin hareketi tamamda plasenta da sorun olursa onu hareketle anlayamazsin mutlaka git ultrasonla baksinlar olcsunler arkadasim bes ay yattı hastanede oyle dogum yapti
Seymatrkay tahamommy Bu iş beklemeye gelmez. Plesanta previa ciddi bir durum. Kanama durdu zannedersin yine gelir. Sizi korkutmak istemem ama sizi takibe alacak şehir Hastanesi’ne gidin. Gerekirse yatis versinler. Evde geçen her dakika sorun olabilir.
Kukoss tahamommy devamli kanamasi oluyodu evdeyken de zaten wc disinda kalkmiyodu tekrarlayinca yatirdilar canim
Petrikor1 Bende de plasenta previa tanısı var 29+2 fakat bu zamana kadar herhangi bir kanama vs olmadı. Mutlaka oluyor mu peki bu kanamalar? Bilgisi olan var mı
Silaaaamom2025 Petrikor1 merhaba sizin çıktı mi yukarıya plasenta ?? Bende şuan 29.haftadayim hala asagida çok üzülüyorum ve korkuyorum
tahamommy mucizem_122 geçmiş olsun canım, benimde bugün 1 saatlik bi kahverengi akıntı olarak geldi ama kalmadı o yüzden gitmedim bende pazartesi kontrolüm var zaten bebiş hareketleri de iyi ağrım sızımda yok çok şükür