Plansizmom bak saldiginda dusunmediginde oluyor. İlk kizimda tam 12 ay sonra oldu. İkinci kizimda ise o kadar ay denedik olmadi. Hatta olsun diye iliskiden sonra ayaga kalkmiyodum ayaklarimi yuksege koyuyodum yarim saat bir saat oyle bekleyip karnima masaj yapiuodum yine olmuyodu. Hatta doktora gidicektim bir seneden fazla oldu niye olmuyo die. Sonra biraktim artik doktora gidicem kafasiyla.. iliskiden hemen sonra kalkiyodum hicbiseye dikkat etmiodum saldigim ici . Bi baktim ertesi ay hamileyim.
Simdi ucuncuye hamileyim . Tam iki yildir deniyoruz ama oylesine, olsada olur olmasada olur kafasindayim, donucta iki tane kizim var diordum. Sık iliskiyede girmiyordum cocuk olsun illa diye. O ay sadexe iki kere iliskiye girdik. Ve ay sonu beni yine mantar illeti tuttu kasinti vardi. Adetim o yuzden heciyo sandim. İcim rahat etmedi test yaptim hamileyim. İnan hic ummadigin umursamadigin zamanda oluyo delerlerdi bunu hep yasayarak ogrendim anladim