Mom__12 Kızlar selam annemin yavru kedileri var bacağımı felan tırmaladılar biberona süt hazırlarken yüzeysel bi tırmık kolonya felan döktüm ama doktorum enfeksiyon uzmanına bi gösterin demiş akşam acile gidicem kadın doğumun bişey olur mu sizce?
Mom__12 Bu arada 27 haftalık hamileyim ama dediğim gibi çok çok kanamalı tırmık yok yüzeysel gibi ama endişe etmeli miyim
izelaren Bişey olacağını sanmam doktorlar hep temkinli konuşurlar böyle durumlarda kolonya değil bol sabunlu su ile yıkamak gerekliymiş doktor söylemişti aklınızda olsun