Anneyim111 Osman Aydın’a gidiyorum çok iyi bı doktor yeni şehir hastanesinde doğum yapan varmı herhangi doktora gidip
arifee45 Ya bu balikesirle ilgili neden hiç doktor hastane önerisi yok doğru dürüst Bende burda bekleyeyim belki biri doktor hastane önerisinde bulunur Siz kaç haftalıksınız
arifee45 tatlibebegim_ ben gömeçte oturuyorum merkezde uzak bize yakın çevrede güzel bi hastane ve doktor önerisi de yok
tatlibebegim_ Anneyim111 hastaneden değil ama doktorumdan memnundum hastanede şöyle hijyen yoktu geçen sene nisan ayında 10 bindi normal doğum kendi doktorumada ayrıyetten 10 bin daha vermiştik
tatlibebegim_ Anneyim111 hastaneden değil ama doktorumdan memnundum hastanede şöyle hijyen yoktu geçen sene nisan ayında 10 bindi normal doğum kendi doktorumada ayrıyetten 10 bin dsha vermiştik