beyza7 evet katılıyldım ve hak veriyorum. O zamanlar annem yanımdaydı ve hergün kaç kişi arıyodu artık ağlamıştım dedim benim yanımda konuşma psikolojim bozulmuştu. Sen de açma konuşulan ortamdan uzak dur. Nefret geliyo şöyle insanlardan ya valla size ne abi doğunca haberiniz olur korkmayın