gorkemakdmr CansuuBlogg valla bende kız hissediyorum 16+6 dayım sadece kardeşim biliyor cinsiyeti nasipse eşim doğum gününde öğrencez ama çogu kişi yapısına göre erkek diyorlar
CansuuBlogg gorkemakdmr elaya düzgün olsun sağlıklı olsun ve Allah size bağışlasın inşallah canım ben de kız istiyorum gönlünden geçen kız ama Allah neyi nasip ettiyse başımın üstünde yeri var hiç fark etmez🥰
gorkemakdmr CansuuBlogg allah gönlümüzdeki rabbim biliyor görüyor hakkımızda hayırlısı ise sağlıkla sıhhatle kucağımıza versin kimseye evlat hasreti çektirmesin