Nevagibi pembelotus bende 27 Temmuzda başladım aynı senin gibi ilerliyor🤣 benim bir kaç gündür böyle koyu çıkıyor ama pik demeye yetersiz kalıyor :(
nergis592_ pembelotus yakındır pik olmaya peki akıntın varmı yumurtlama zamnlari akıntı olur yumurta beyazı gibi hafif karın ağrısı olur
Nevagibi pembelotus evet maalesef pcosluyum :( 31 temmuzu pik sandım ben geçen baya koyuydu diğerlerine göre ama sonra silikleşmedi koyu devam ediyo anlamadım pik gibi de değil
Ozlm_24 Nevagibi anladım benim bat 17 gösteriyor uygulamada bende henüz göremedim yarın. Ya da diger gün olur gibi benm sanki