ddmnrdgn Havvauygun salı günü ilk dozu oldum hala kolum ağrıyor :) doktorum olmamı istemişti, 20 haftadan sonra bir sağlık ocağına uğrayın isterseniz.
ddmnrdgn Havvauygun siz bildirmeseniz de öğreniyorlar. Herhangi bir hastanede yaptırdığınız tahliller enabız sistemine kaydediliyor. Yani siz gitmeseniz de aile hekiminizin hemşiresi sizi arayıp davet edecek, sorular soracak.
eceuzay Gulay01 ben 🙋🏻♀️ Birden ertesi gun rahatsizlandim soguktada kalmadim cok dikkat ediyordum bogazlarim batiyor birazda burnum akiyor
Gulay01 eceuzay aynen ben ılk dozdan sora bir grip gecirdim sonra biraz toparlandm ama yzun sürdü öksürügü filan hafifleyince ikinci dozu oldm gene hastalandm hemsre sölemişyi zaten bağışıklığı dusuruyor diye bence tetanoz asısıda sebeplerden
Elizveannesi Havvauygun 10 gün önce 20.haftada oldum oldum ilk dozu 2. Dozu da 1 ay sonra demişlerdi.