Ben çiğli devlet memenen devlet hastanelerine gittim muayene için ama hiç memnun degılım o yüzden özle gidiyorum kadın doğum şimdi yeni bi dahiliye doktoru buldum bi kere gittim kadın iyi gibiydi diğer doktoru degıltırdım yani. Allah iyi bi doktorlar karşılaştırsın sizi çok zor gerçekten oralara düşüp onların eline bakmak