Su123 sütünüz tazyikli olabilir. Benim öyleydi ve bebek artık emmek istemiyordu sürekli boğulduğu için. Doktor akışı yavaş olan pozisyonlarda emzirmeni öneriyorum mesela yatarak emzir öyle dedi ve hep öyle emzirdim. 1 buçuk yaşına kadar o tazyikli süt devam etti bende sağım yapıp biraz boşaltıyordum öyle deniyordum birde. Pozisyon değiştirin yine olmazsa öncesinde biraz boşaltım yapın