Rozerin_oram Selam kızlar 34+4 deyim bıktı bu çevremdeki meraklılardan. sizde şu bebeğin kaç kilo sağlıklı mı boyu kaç diye soranlardan bıkmadınız mı ya boğmak istiyorum öyle soranları napacaksın sanki kilosunu zayıfsa sen mi besleyeceksin sinir oluyorum şunlara ya
1ErkekkkAnnesi Rozerin_oram daha denk gelmedim 2. Gebeliğim ama sorarlarsa şükür sağlıklı değişiyor kilosu boyu der geçerim heralde 🤣 ama sağlıklı mı iyi mi diye sormak varken neden boy kilo 🤷♀️
Su123 Rozerin_oram ben soranlara hep şey dedim sağlıklıysa ve her şey yolundaysa doktoruma öğrenmek istemediğimi söyledim o soranlar sanki beş on kilo doğurdu çocukları sinir oluyorum
Rozerin_oram 1ErkekkkAnnesi dimi yaa uyuz oluyorum ayıp olmasın diye ağzının payını da veremiyorum ama son aylara doğru herkes çok sık sormaya başlayınca gına geldi😬
Asmel Anne karnındaki bebeğe boy kilo sorulduğunu ilk kez duydum,benimkini doğduktan sonra sormuşlardı da o bile saçma sanane yani,anne karnında ki sizin daha vaktiniz var o daha büyür de uzar da ne alaka bu soru
Rozerin_oram Asmel valla bana hamile kaldığım ilk günden beri bi kaç kez görüp de soran o kadar kişi var ki uyuz oluyorum hepsine bide söyleyince de ayy az değil mi diyenler oluyor ağzının ortasına çarpasın geliyor 😒
hayalperest2310 Rozerin_oram hiç denk gelmedim anne karnındaki bebeğin kilosunu soracak kadar ne bu merak 🤔
ctctct Rozerin_oram ayy sinir kriziler bana bir kere 5 dk. önce gördüğüm oturduğum kadın, ayy sen kendine bakıyosun bebeğe bakmıyosun ondan zayıf kalmısss ben zapzayiftim bess kilo dogurdum, demişti. yani kavga etmemek için kendimi zor tutup ortamı terk etmiştim 😂😂 Allah sabır versin 😒
nilsumm Rozerin_oram Ayy bende soranlara hiç cevap vermiyorum bilmiyorum yada hatırlamıyorum diyorum🫠