hamcokelek33 ela1128 hyır ama doğurduktan sonra kullandım hala da kullanıyorum çok güzel süt yapıyor bende
Minnakpopus ela1128 doğumdan sonra kullandım Allah affetsin tadı felaket ancak süt yaptı bende bide maltana var ananaslısını tüketiyorum o da çok fayda etti
aslhnkrts9 ela1128 bunu değil ama hamileyken Malta’na içmiştim bunu doğum yaptıktan sonra kaymaklı bisküviyle içiyordum 😂
ela1128 aslhnkrts9 doğumdan hemen sonra mı başladınız?bir bilgi bulamadım hamilelikte içilir mi içilmez mi?
aslhnkrts9 ela1128 hep emzirme döneminde içiyolar hamileyken içene hiç rastlamadım bilmiyorum o yüzden