Kızlar ben 9 haftalık hamişimm tesadüf eseri öğrendim daha doğrusu hic ihtimal vermemiştim cünkü malum günler değerlendirildikten 2 günnsonra sol kasığıma bir ağrı girdi bacağımı oynatamadım 2 gün sonra da domuz gribine yakalanmısım ki hayatta dışarı cıkan brii değil ancak kayınvalideme giderim nerden kaptım bilmiyorum ama 40-41 derece ateşle 1 hafta cektim dedim artık ümidimi kesmeliyim olmaz bu ay da dediö hic kafamda yoktu yani kesmiştim ümidi ve hastalığım gecti bri sonraki hafta hayatta gece kalkıp uemek yemeyen ben gece yarısı rüyamda muz yediğiöi görüp kalktım ve evi talan ettim muz o kadar tatlı geldiki acaba mı dedim aradab 3 gün gecti bi yerde kalmamız gerekti kaldıgımız iki gün boyunca sürekli olarak idrarım koyuydu eşime dedim ki bi test alsakmı o da al yarıb yap dedi tabi ben cıkmayacak ya o kadar ateşe cocuk tutunurmu dedim ki allahın işine karışılmaz yiyecek ekmeği varmıski dünyada sabah kalktım kahvaltıdan sonra testi aldım adetimede 5 gün var yaptım gectim iceri 5 dk sonra bi gittim cift cizgi hadi canım dedim 2 gün sonra bidaha test yine cift dedim kesin markada hata var baska marka alıp yaptım yine cift 😀 dedim kana koşşşşşş bi baktım 103.7 inanmadım 😀 2 gün sonra bidaha 384 😀 yine inanmadım 3 gün sonra 6546 oldu ve keseyi ve mercimeği gördük kalp atışı yeni başlamış haftaya tekrar gel dedi gittim kalp atısını duydk iste tam o zaöan inandım evet hamileyim dedim şimdi ise 8+3 üz
https://i.hizliresim.com/jgrBdr.jpg işte kuzucuğumun resmi rabbimmmmm her isteyene dolu dolu versib o kadar güzek bir duygu ki bundan önce 1 düşüğüm oldu ve 1 sene tedavi gördüm vajinal kanalda hücrw bozukluğu dendi düşük şeker hastası oldugunu öğrendim vs. Ama yılmadım ve rabbim hayırlısı ne zamansa o zamam nasip et dedim ve gelldiiiii ❤ rabbim hepinize ayrı ayrı gönlünüzden ne geciyorsa onu versin biraz uzun oldu ama faydalanırsınız belki diye anlattım ❤👼