Leylak34 ben ilk gebeligimde 3 aylıktı, çılgınca alışveriş yapıyordum. İndirim gördükce ebebekte toparlıyordum.eksikleri derken kötü bir süreç yaşadık, sonra ara verip, 34.haftadan sonra eksikleri tamamladım. Şimdi hamileyim🤲🏻yine riskli geçiyor ve yattığım yerden hem çok çok alışveriş yapasim var hem de hiçbir şey almaya elim gitmiyor. Ama biberon vs aldım indirimden. Dogumuma üç ay var daha