[silindi] happymomdayss amh 4 olursa normal 4 üstü yüksek 4 altı ise düşük sayılıyor sizin düşük çıkmış ama sanırım ilaçlarla yükseliyor 🤷🏻♀️ Benim de 8.15 çıkmıştı pcostan dolayı
mylittlebaby_ happymomdayss amh değerin iyi bence canım 4 ve üstü pcos sayılıyor ben pcosum benim 4.16 mı neydi en son.
happymomdayss [silindi] Bütün değerlerim normal amh değerimde cok iyimiş sadece kırmızılı olanı anlamadım
happymomdayss mylittlebaby_ evet kuzum iyimiş zaten bende pcos yok ama en altta bi kırmızı alan var onu hiç anlamadım ya okudum bişeyler ama kötümü anlamadım
happymomdayss nilsumm yazdım onada canım 😍 genetik testi geç cıkar diye biliyorum 2 günde cıkmış ya sevindim
happymomdayss ghostty yaa evet canım doktor muayene ederkende söyledi aynısını ama sanırım en alttaki değerim düşüğe sebep oluyormuş
Asill01 happymomdayss yaşın kac canım 37yaşındayım değerimiz aynı doktor yaşına göre cok cok iyi dedi
Eyllullu happymomdayss vücut hucrelerinin kendine saldırması diye biliyorum bana da bakmışlardı ama bisi çıkmamıştı, çıksaydı ramatolojiye göndereceklerdi, istersen zaman kaybetmeden bi görün ramatolojiye