sidibal Kızlar 2 gündür kendime yapıyorum artık ama bugün yaparken hafif dışarı çıktı çok değil ama bir sorun olur mu yapan tecrübeli birileri var mı ?
Larisabebegim sidibal Yaptıktan sonra hemen iğneyi çıkartmayın ve hepsini soktuğunuzdan emin olun 15-20 sn bekleyin öyle çekin çektikten sonra hemen pamuk ile bastırın
Pitircigin_annesi Benimde arada çıkıyor çok az dışarı napayım 😂 iyi gidiyor bebiş bişi olmuyor demekki
sidibal @Pitircigin_annesi @Larisabebegim @Meryemdd teşekkür ederim kızlar 💘peki yaparken havasını alıyor musunuz? İlk başta eczacı bana öyle anlattı ama bazı yerlerde havasını almayın demişler
Larisabebegim sidibal Alınmaz canım o dolu enjektör olduğu için hazir yani. O yüzden direkt yap, yaptiktan sonra 15-20 içeride kalsın. Sonra pamukla sertçe bastır Hem morarma hematomu önlemiş olursun
Pitircigin_annesi sidibal ben havasını almıyorum canım . Damara yapmıyoruz ya bişi olmaz diye düşündüm ama bilmiyorum bende tam hiç hava almadan direkt enjekte ediyorum