Burcu__0506 Kızlar Bugün Gecikmenin 2.ci Günü ve test yaptım böyle çıktı şuan köyde olduğum için erken test veya başka bir test yok elimde 
Nevagibi asil15 benim bundan daha net bir silik çizgi vardı ama kanda negatif çıktı :/ kasetlere de pek güvenmiyorum artık
asil15 Nevagibi hakkınız bende tam tersi regli geçince erken gebelik yapmistim hatta yanlış hatırlamıyorsam 100 tl almıştım silik bile yoktu ama diğer 20 liralık testle hamileyim cikmisti
[silindi] Burcu__0506 Bu testler tamamen doğru sonuç vermıyor maalesef. En iyisi kan testi yaptırmak.
Nevagibi asil15 çok iyi yapmışsın ben defalarca kez yaptım ve her seferinde belirgin bir şekilde silik çıktı ve hep sonuç negatifti :/