18YavuzSelim25Alparslan Sere11 perşembe gunu dogum yaptim 2. Sezeryan 38+5’te . Doktorum 38+4 ten once planlamam dedi
Minnakpopus Sere11 doktorum 39a planlamıştı ama bazı problemler yüzünden 38 de sancım gelince hemen doğuma aldı riske atmak istemedi
papatyakokulugece Sere11 cocuga göre değişir bacım yukardadır risk yoktur bekler. benim ikinci sezeryan 39 da alırım dedı doktor