Meri_7 Kızlar merhaba, 6. Haftadayım ve bu benim ilk hamileliğim çok fazla gazım var çıkaramıyorum karnım şişti resmen. Çok gaz yapan yiyeceklerde tüketmiyorum nasıl böyle oluyor anlamadım. Önerebileceğiniz yöntemler var mı? 😔
Edum Metabolizma yavaş çalıştığı için oluyo benim de öyleydi o haftalarda şuan 16 haftalık arada hala oluyor
Meri_7 Edum bende deneyeyim onu normalde laktozsuz süt içemiyorum ama bu hafta full yoğurt tükettim belki de o yaptı farkında değildim