Selam kızlar 14 haftalık hamileyim dün gece hapşurdum ve gayet kibar hapşurdum ama öyle bir ağrı oldu ki karnımda kasıklarımda yatakta resmen kıvrandım ,1 dk boyunca ağrısı geçmedi.Şimdi de biraz ağrı var ama hafif.Sizce normal mi kortum bende doktora gitsem mi diye düşündüm.Çünkü iki hafta önce kanamam olmuştu ve doktor kesen aşağı kaymış biraz dedi. 5-6 gün önce tekrar gittim doktor iyi şuan kesede düzelmiş demişti