Tam 30 haftalıkken gittim, enerjiktim. Kızımla tektik ve 3 saat araba kullandım bir sorun olmadı. Ama şu an 35’im ve markete bile gidesim yok. O yüzden tadını çıkarın, babası da ilgilenecekse daha da rahat olur ☺️ ama doktorunuzun dediği gibi arada yürüyüşler vs yapın çok aynı yerde sabit kalmayon ve malum sıcaklardan dolayı bol su için. İyi tatiller 🌸