Meryemm0 bende ikisi de var, dikey süpürgem dyson 2 seneyi geçti çok çok memnunum ama bende fıtık romatizma herşey olduğu için evi hiç silemiyordum o yüzden daha yeni robot aldım harita yapıp silenlerinden çok yüksek bişey almadım dream l10s bakabilirsin ama iyi ki diyorum hergün süpürüyor iki günde 1 de siliyor dysonu kullanmıyorum bile acil olmadıkça, zamanın varsa robot daha iyi olur heleki bebek doğunca falanda