@bahar-34 kuzum devlette maalesef 18/20 lerde öğrenirsin cinsiyeti. Cihazları gerçekten kötü. Ben hem özel hem devlet olarak yürüttüm sende öyle yapa bilirsin. Detaylı ultrason için, bebeğinin ,anne karnında düzgün bir ultrason çıktısı olması için. Doğumunu yine devlette yap. Ama özel de de bir Dr takipli olabilirsin. Ben ⅘ sefer gidip sonra bıraktım özeli mesela .