Leyli44 İkinci gebeliğim 🥲Zaman çok hızlı geçti sağlıkla gelsin inşallah 💕 sizlerin şafak kaç hanımlar 🥲 EKİM kasım annelerini göreyim 🫶🏻
Sema5844 Leyli44 benimde 104 son ama sezeryan olacağım için daha erken kaldı aslında zaman daralıyor 🤩
Fahriye41 Leyli44 benimde ikinci gebeliğim vakit bana göre geçmedi gibi zorladı çok beni şükür bugün 100 gördük gece bizde 99dicez inşallah 🤭
Leyli44 nevanur_srt bizimde sezaryen olacak günü belli değil henüz 🥲 az kalmış sizinki 🥰çok heyecanlı
Narenciyee Katya1 sonnn 92 ultrasona göre son 86 ilk gebeliğim çoook heyecanlıyım çok stresli ce çok da korkuyorum 🥲
1ErkekkkAnnesi Leyli44 nasipse son 101 🌸 benimde ikinci gebeliğim oğlum var 5 yaşında şimdi nasipse kızım olacak sezeryan olucam Ekim sonu kasım başı gibi gözüküyor bakalım sağlıkla gelsinler inşallah
Annekuzusu123 Leyli44 son 54 Eylül 20 26 su arası alacak inşallah bi sorun olmazsa 30+2 olduk şükür allaha