babymom2026 Bugün 10. günüm çatlamadan sonra. Bunu da bu sabah ilk idrarla yaptım şimdi baktım fazla zaman geçmedi yani yapalı. Sizce var mııııı ay gözlerim doldu çok duyguluyum heyecandan 🥹🥹🥹 Regle 4 5 gün var🥹
Zeynep248 babymom2026 yiaa çok sevindim önceki testinize göre epey belirginleşmiş hayırlı olsun inşallah sizinledir 💓bende pazartesi yapacağım test bakalım
tahamommy babymom2026 ayyy evetttt çok şükürrr 🥰🥰 bence gir kan ver aşkım bende aynı böyle öğrendim bu testte hiç yanılma olduğunu sanmıyorum
Mzgnn0234 babymom2026 bariz bellii gözünüz aydın ben bu şekilde öğrenmiştim. O zaman değerim 56 çıkmıştı. Adetiniz geçince kan verin bence öbür türlü iki gün de bir zor oluyor
babymom2026 2 gün sonra tekrarlayacağım yani 12. günüm olmuş olacak tekrar yapınca 🥹🙏💕 Bu marka yanıltmıyor diye biliyorum markası innovita 🙏
babymom2026 Onurbanuu catlama dediğim yumurtanın çatlaması olunca ki zamanı diyorum hayir iğne olmadim 🙏
Onurbanuu babymom2026 he ben iğne sandım canım yumurtanın çatlaması ıcın eger o yyoksa var bellı oluyor🥰
babymom2026 Onurbanuu olsun canin sagolsun catlama deyince oyle anlamis olabilirsin 😊 allah razı olsun teşekkür ederim umarim benimledir çok yeni de olsa 🙏
babymom2026 8143 pazartesi yapacağım canim regle 3 gün kalmış oluyor hem hemde tam 12. gün olmuş oluyor çok teşekkür ederim 😍