Ebrunr ben de sizin gibi düşünüyorum . Şu an hamileyim bundan bir öncekinde maalesef çok geç bi düşük yapıp bebeği kaybettik. O hamileliğimde bir sürü isteğim vardı sıfırdan bebek odası , en pahalı bebek arabası, tatil hediyesi vs. Sonra hepsinin çok saçma olduğunu bir anlamı olmadığını farkettim. Şu an sağlıklı bir gebelik geçirip sağlıklı bir bebek sahibi olmaktan başka hiçbi şey istemiyorum :)