Merhaba sevgili anneler hamileler, bugun 38. haftaya girdik hala bebegim dogum pozisyonuna gelmedi carsamba gunu 38+4 te hala donmediyse sezeryan planlamasi yapmak istiyor doktorum cunku simdiye kadar hic donmedi hep basi yukarida ayaklar asagidaydi. Ama icimden bir his acaba 40 a kadar bekleyip 40+0 a mi sezeryan planlasak diyor, son 2 hafta bebisi donen oldu mu cok merak ediyorum. Bosuna beklemis olmak da istemiyorum cunku ulkemde degilim. Yurtdisindayim. Annemin yanina gitmek istiyorum dogum sonrasi bir an once.