hivda36 aynen canım sıkma kendini valla benim hayatım 3 kg civarı doğurmaktı rahat olur doğum diye ama biraz geçeceğe benziyor. Birde her bebek aynı değil bazısı ince uzun zayıf olur. Bazısıda iri kısa tombul olur. Kilolu bebek sağlıklı diye birşey yok. Hatta dinlediğim bir uzman biz zayıf bebektense kilolu bebekten daha çok korkarız demişti. Aileye bakıyorlar genelde kızım için doktorum zayıf uzun bir bebek olacağa benziyor demişti ama 3 kg buldu bile kestim hatta kilo aldıracak bazı yediğim şeyleri düşün daha fazla kilo almasın diye vajinal doğum istediğim için çok kilo iyi değil😅😂