sunduskaya05 Kızlar 32 haftalık hamileyim ve inanılmaz bacak ağrıları çekiyorum ağrı kesici krem , kas gevşetici krem kullansam sorun olur mu acaba dayanamıyorum artık
1prensaannesii sunduskaya05 canm maden suyu içip ayaklarını yukarda tut tuzlu ekşi şeyler yememeye çalış birde havluyu islat ayaklarina ört faydası azda olsa olur uykuya dalmayı kolaylaştırır benim ayakları rahatlattım ama midem yangin yeri
1prensaannesii 31 haftadan selamlar 1 aydır aynı durum var malesef doktorunuza danışın mutlaka maden suyu içiyorum bende demir ilacı ve vitaminler filan kullanıyorum çok kilo almadım ama bacaklar ayaklardaki ödem görüntüsü sanki 20 kilo
sunduskaya05 Teşekkür ederim ya ayaklarım o kadar çok zorluyo ki midemin yanmasını hissetmiyorum bile artık magnezyum kullanıyorum oda rahatlatmıyo artık bilmiyorum
1prensaannesii sunduskaya05 o zaman bı duşta yıkayıp ıslak havlu koymayı dene canm birde tuzlu yağlı kızartma uzak durmalısın çalışmıyorsan gün içinde ayakları yukarda tut hep mutlaka