GEBES3 Tam 6 buçuk yıl boyunca her ay test yaptım. Anne olmayı çok istiyordum. Bu süre zarfında 2 kimyasal gebeliğim oldu. 6 buçuk yıl kolay değil. Herşeyi denedim. Her söylenen doktora gittim. Her tedaviyi uyguladım. Her ay midem bulanırdı, başım dönerdi, adetim gecikirdi. Her ay ümitlenirdim sonrası hüsran. Tam 6 buçuk yıllık evliyken hiç bir belirti yokken içimden bi ses test yap dedi. Çift çizgiyi gördüm. Hemen doktora gittim kese görüldü, 1 hafta sonra da kalp atışı. Hamile değilken daha çok belirtim vardı psikolojikmen. Şimdi o kızım büyüdü 3 yaşında oldu ve abla oluyor. Hiç planda yokken hatta korunuyorken bu gebeliğimi öğrendim. Şuan 19 haftalık oğlum. Diyeceğim o ki, hiç ümidini kaybetme. 7 yıllık evliyken anne oldum, korunduğum sırada yine hamile kaldım. Allah büyük. İnancını kaybetme 💕