Anneyengec Merhaba güzel anneler, ben gebelikten önce solgarın folik asitine başladım 400 mcg , diğerlerine göre düşük bir miktar mı? Doktor devam edebilirsin dedi ama bir iki arkadaş başka folik söyleyince Kafam karıştı. Kullanan var mı? Kontrolüme 1 hafta var. Merak içerisindeyim şuan 🥺
LeylaCan Anneyengec bwn de solgar kullanmaya başladım gebelikten önce. doktorum kullanmaya devam edebilirsin. kan değerlerinden sonra takviye veririz dedi. ama tüm folik asitler 400 diye biliyorum ben.
Birkedibirbebek Anneyengec hayıır günlük için önerilen doz o zaten ve solgar güzel marka ben de onu kullanmıştım ama folate olanı kullanmıştım o daha yararlı dedi eczacı
Englishteacher Anneyengec ben de solgar folacin kullandım doktorum ve eczacım en iyilerden biri olduğunu söyledi folacin emilimi daha yüksek
Anneyengec FindiksMom benim migren ağrılarımı kesti gebelikten önce 6 ayı sadece baş ağrım geçsin diye kullandım
Anneyengec Englishteacher diğerleri 10 lira civarı ben 60 lira para veriyorum. İyi oluversin bi zahmet 😁😄
Anneyengec Şu an diğer hamileler vitamine başlamış 10+3 üm ben. Doktorun sana vitamin vermedi mi kan ilacı vermedi nasıl vermez diye sürekli soruyorlar. Doktorum 3 Aydan sonra kan değerlerine göre vitamin yazarız dedi doktoru sorgulamaya başlattılar bana 🥺
FindiksMom Anneyengec ben de ilk etapta kullanmadım kan değerlerin iyi dedi iyiyse neden hemen kullanalım ki ilaç konusunda bazen desteksiz atıyolar takılma. 22+4 üm kanım düşmüş demire başlayalım dedi doktorum daha yeni yani 😄
LeylaCan Anneyengec işte bu yuzden ilk 3 ay kimseye söylemeyi düşünmüyorum. herkes bişey saçmalayıp kafa karıştırıyor. herkese göre en iyi o 😂
FindiksMom Anneyengec rahatla hiç kasılma herkes her konuda konuşur herkesin bünyesi farklıdır sonuçta