Gozdecapar Kollarımda inanılmaz bir güç kaybı var çok çabuk yoruluyor reglime 3 gün var hamilelik belirtisi olabilir mi hanımlar
aleynaozalpp14 Gozdecapar bende çok yorgun hissetmiştim kendimi bide adet sancısı gibi ağrılarım oluyormuş bebek yerleşiyormuş