Nur124 İçini ferah tut canım herkesin gebeliği bir değil bence alıştım ağrılara vs başından beri böyle benim o yüzden birinde farklı komplikasyon olurken ayni belirtilerle sende de olacak diye bir şey yok ben o yüzden böyle postlar açmıyorum çünkü olumludan ziyade olumsuzlar da moral bozuyor 🌸 herkesin gebeliği kendine özel 🎀en güzeli doktoruna gidip muayene olman ben öyle yapıyorum 🍀