zeynepulker0 Esramerym ilk üç ay için doktorum gelişmesi açısından dışardan fazla yemek yeme demişti ama şuan yiyorum bir sıkıntı olması ama ayda bir kez falan
YuvarlanamayanPaanda Esramerym herşeyden kararınca yiyebilirsiniz öyle şu yeme bu yeme saçmalık 4. Gebeliğim ve canım ne istediyse kararınca yedim hep
aleynaozalpp14 Esramerym canım benimde ilk gebeliğimdi sürekli buraya post açardım şunu yesem nolur bisey olur mu falan diye ama kola arada içerdim cükukata cips yerdim burger yerdim sadece kötü olarak göbek kaldı
Esramerym zeynepulker0 ben normalde hic yemem ama cnm cok cekti ben hic agzima sürmem normaldede aslinda