minikari Asyaalin benimki de 16. Hafta da böyle yatıyordu hiç yüzünü göremedik doğru düzgün ama bacak arası göründü doktorum %100 kız dedi ama yine de ben detaylıyı bekliyorum 😍
Burcussuss Asyaalin ay bence de kız 🥰 benim kızım da 17. haftaya kadar göstermedi kendisini en son deneyimli bir doktora gittik biraz uğraştırdı ama kız olduğunu öğrendik detaylı ultrasonda da tasdiklendi kız bebekler biraz saklıyor kendisini😭
Asyaalin minikari sağlıkla gelsinler hepsi çoook tatlı 😍 ben ultrasonu bile hayran hayran izliyorum😂😂
minikari Asyaalin evet ya Maşallah bende öyle diğer randevuyu sabırsızlıkla bekliyorum 😍 sağlıklı sıhhatli kucağımıza almak nasip olsun
babymom2026 Asyaalin halamın kızınınki de böyle doktor yuzde 99 kiz demis sonra içinden oyle geciyor demis detaylıyi bekliyor oda 🤦♀️