Kızlar bugun doktora gittim ve sadece kese var henüz 1 aylık bir kese dedi son adet tarihimi hatırlamıyorum o yüzden net değiliz ama sorun şu ki sorun değil aslında merak ve kaygı ben hamile olduğumu öğrendiğimde 1 haftalik hamileymişjm o zman 37 çıkmıştı kan 1 hafta sonra 250 çıktı yani 6 7 kat arttı gayet normal ama normal testte de çıktı hemen idrarla olan bu kadar erken çıkması normalmi 2 gebelik geçirdim ilk defa böyle birsey oluyor normalde adet 3 4 gün bile geçse 5 haftalik oluyor o zamn da değerler o kadar çıkıyor şimdi de değerlerim haftaya göre yüksek olduğu için ikiz olabilir diyorlar sizce de olabilirmi