Merhaba dostlar 2023 22 kasimda kizimi kucagima almistim erken geldi kizim acil sezeryan olmak zorunda kaldim 37+2 de geldi kuzum uzun zamandir buralarda yokutum 03 nisanda hamile oldumu ogrenmistim eski postlarima baktimda o zamanda benimle birlikte hamile olanlar su an ne yapiyor cok merak ediyorum benim kizim cok yaramaz oldu sizde durumlar ne 😅❤️❤️❤️