prenseslerblogg Gamzekturk valla canım benim 4 haftalık öğrendim 6. Haftada falan başladı sonra kesildi şuan 13 haftalık bu hamileliğimde iki kere anca kustum bi tek öğürme vardı yani kokulara karşı ama öncekinde 3 ay kusmuştum inşallah seninde benim şimdiki gibi olur doktor mide bulantısı hapı verdi ama hiç içmedim yani ama sana bir tavsiye sabahları uyanınca ayran iç yada tost ye kesinlikle insanı tutuyor
Gamzekturk minikari aslında doktor 4 haftalık demişti geçen hafta ama ben yumurtlamayı takip ederek gebe kaldım sanırım o son adet tarihini baz alarak 4 haftalık dedi şuan 5 haftalık daha kusma olmadı kızımda kendime gelemiyordum
sevgibuse prenseslerblogg merhaba benim de ilk başlarda bulantım vardı şuan 7 hafta 5 günlük bulantım olmuyor normal mi daha önce bi brbeğimin kalbi durdu mide bulantısı kesilmişti doktor demişti ki belirti kesildiğinde fark etmen lazımdı ben anlamadım şiödi de korkuyorum 31 temmuz da kontrole gittm kalp stısı da var ama işte korkuyorum
minikari Gamzekturk benimde 6. Hafta da başladı tiksinme kusma mide bulantısı hepsini yaşadım gerçekten 3.5 ay sürdü bazen sıcak olan günler de hala arada mide bulantısı oluyor ama kusma olmuyor çok şükür o günler baya zordu ama geçti çok şükür zor ama güzel bi süreç 😍
lee_ann minikari ay bende bugün 6 hafta oldum sabah bulantı ilk defa başladı kusma ile kıpırdamak bile haram bana direk boğazıma kadar geliyor kusma ağlıyorum sabahtan beri hiçbirinde yaşamadım böyle birşey yemek dahi yiyemiyorum napsam da geçer nolur yardım edin
Fatima_agali Gamzekturk 6 da basladi 15 se kadar devam etdi🤦🏻♀️simdi 31 haftadayim simdilerde bazen basliyor aksam bulantilari
aleyna16555 Gamzekturk benim 6 da başladı 15. haftaya kadar sürdü o süre zarfında hiç bir şey yiyemedim yapamadım mutfağa da giremedim sadece meyve ile beslendim sonra onuda çıkardım. Gece uykularım bile yoktu çökmüştüm tam düzeldim 28. haftada yine başladı 31+5 oldum hala devam ama şuan ki bulantılarım içtiğim ilaçlardan yada yemekten sonra oluyo başlardaki gibi her an olmuyo.
mira_0102 Gamzekturk iki tane oğlum var onlarda fazla yaşamadım bulantı ,şimdi yine hamileyim 8haftalik ,5haftada başladı ,hap yutma ma rağmen berbat durumdayım sürekli midem bulanıyor
mavi123_ Gamzekturk ben yaklaşık bir aylıkken öğrendim ve öğrendiğim andan itibaret başladı 3. Aya kadar
minikari lee_ann benim doktorum Prilam yazmıştı ben 3.5 ay onla idare ettim Prilam kullanmadığım gün aşırı kötü oluyordum 🥲🥲 doktorunuza söyleyin içiniz rahat kullanabilirsiniz bitkisel bir ilaç
prenseslerblogg sevgibuse hayır canım korkmana gerek yok bende 7. Haftada iki kere kustum daha da kusmadım yani ben hiç endişelenmedim kalbini karartma olacağı zaman zaten olur sen her daim pozitif ol o doktora da bişey demek isterdim de neyse insanların bebekleri kocaman olunca bile karnın ölebiliyor bunun belirtiyle ne alakası varmış sen bebeğinin kalbini de duymuşsun hiç birşey olmaz Allahın izniyle daha dikkatli hareket et bol bol dinlen 3 aylık olana kadar 😌 ben bile 13 +4 olmama rağmen hala hissetmedim :)