mellek28 ultrasonda bebeğin boyuna,karnına,kafasına,kilosuna bakılıp her değer aralığına göre bi hafta yazar. sonra sistemde bu haftaların bi ortalaması alınır. ultrasonda yazan değer o ortalamadır.mesela benimkinin boyu ve kafa büyüklüğü diğer değerlerinden çok daha önde. doktorumun bana dediği şey şu “3-4 hafta önde ya da geride olmadığı sürece bi sıkıntı yok.” bu kadar küçük sapmalarda içinizi karartmayın. hamileliğinizin keyfini çıkartın 🌺