Merhabalar hanımlar ilk dogumum Kanuni s.s hastanesinde sezeryan oldu. Biraz tmeizliği falan açısından pekte güzel değildi ama doktorum mükemmeldi. Çam sakurada normal dogumu genellikle önermiyorlar hemşireler falan çok üstlerine geliyorlarmıs ki buna şahit oldum zaten.ama sezeryan konusunda ameliyat oldugu için iyi diyorlar.aklıma takılan refakatcı durumu o biraz sıkıntılıymıs doğrumu tecrübeli anneler yazabilir mi