Kızlar merhaba. Çatım dar olduğu için ve bebeğim henüz kanala girmediği için 4 Ağustos pazartesi günü 39+0’da sezeryan günü aldık. Bu benim ilk gebeliğim ve panik atak geçmişim var. Çok korkuyorum biraz tecrübelerinize ve morale ihtiyacım var. Benimle aynı gün doğuma girecekler var mı? Ya da sezeryan süreci nasıl kaç dakika sürüyor toparlanmanız ne kadar sürenizi aldı vs. Yorumlarınızı bekliyorum 🥹 her şeyi kafada kuran biriyim sanki bir şeyler yolunda gitmeyecek gibi hissediyorum