asil15 yusraoguz ilk 3 ay tutunma aşamasında olduğu için deniz yada havuz onerilmiyor canm benimde içim gidiyor ama sadece seyrediyorum denizi.
senem0987 Ben 5.5 aylık hamileyim denize de havuza da girdim hatta mayomu da değiştiriyorum hiçbirşey olmadı havuz için size bir şey diyemem ama denize izin veriliyor genelde çünkü yüzmekte çok iyi geliyor hamilelikte
asil15 yusraoguz bende öyle biliyordum ama hamile olduğumu bilmeden girmiştim lekelenme yasadim sonrasında doktora sordum ilk 3 ay girilmese daha iyi olur demişti.tatil yerinde yaşıyorum bu sıcakta sadece seyrediyorum denizi 🥹
momtobe__ yusraoguz ama her gebelik bir değil doktorunuz kesin dille konuştuysa girmeyin bence. sagliginizdan onemli degil. ben de 2 gunluk kamp dusunuyorum onumuzdeki muayanemde sorucam
asil15 yusraoguz canm ayrıca doktorunda onermemis girmemen senin ve bebeğin için en iyisi azıcık daha sabret