Merhaba ben de çift rahimliyim daha önceden 3 düşüğüm oldu, çok geç öğrendim ki pıhtılaşma varmış bende. Neyse şimdi 13 haftalık hamileyim ve dün pıhtılı kanamam oldu adet kanaması gibiydi. Bugün doktora gittim boş rahimde kanama alanı var o kanıyor dedi. Ara ara böyle kanamaların olabilir diyor