defnekusum birkaç güne 32 haftalık olacağım doğum korkusu da başladı nasıl olacak kaygıları , bu psikolojiyle nasıl doğum yapacağım diye düşünüp duruyorum .Aklıma neler neler geliyor ya bebeği kabullenemezsem ya lohusa depresyonu olsam vs. Hep vesvese geliyor .Dua ediyorum bol bol , bi şeylerler uğraşıyorum o zaman iyi ama ne zaman yastığa başımı koysam , boş kalsam iç sıkıntısı yoğunlaşıyor 😔Allah hepimizin yardımcısı olsun kızlar inşallah sağlıklı psikolojilerle bebeklerimizi kucağımıza alırız , ben bu psikolojiyle bilmiyorum korkuyorum 😔 Ama Allah o an kolaylığını verecek inşallah 🤲🏻