Benim de ablam aynı ne olacak kafasındalar çok yanlış. Böyle bir riske ne gerek var bebekler bizim akciğerimizden solunum yapıyor. Herkes saygı duymalı onlarla aynı hassasiyete sahip olmak zorunda değiliz. Hemen kalk bence hiç bir şey deme uzaklaş onlar anlamaz çünkü